מדיניות פרטיות

1. מידע כללי

  1. מדיניות זו חלה על האתר הנמצא בכתובת https://anynews.co.il
  2. מפעיל השירות ומנהל הנתונים האישיים הוא: Contentation spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 71-064 Szczecin, רשום במרשם החברות של בית המשפט המחוזי, מנוהל על ידי בית המשפט Szczecin-Centrum ב-Szczecin, XIII. מחלקת הכלכלה של רשם החברות, תחת מספר KRS 0000871922, NIP 8522668617, REGON 387628543.
  3. כתובת דוא"ל ליצירת קשר עם המפעיל: [email protected]
  4. המפעיל הוא מנהל הנתונים האישיים שלך בנוגע לנתונים שאתה מספק מרצונך באתר.
  5. השירות עושה שימוש בנתונים האישיים למטרות הבאות:
    • יצירת ניוזלטר
    • הפעלה של מערכת תגובות
    • הפעלה של מערכת פרסומות מקומית
    • הצגת הודעות משתמשים
    • עיבוד בקשות דרך הטופס
    • הצגת הצעה או מידע
  6. השירות מבצע פונקציות כדי לקבל מידע על המשתמשים והתנהגותם בדרכים הבאות:
    • באמצעות נתונים שהוזנו מרצון לטפסים, המוזנים למערכות המפעיל.
    • באמצעות אחסון קובצי עוגיות (מה שמכונה „Cookies“) על המכשירים.

2. שיטות אבטחת מידע שנבחרו על ידי המפעיל

  1. עמודי כניסה ונתוני אנשים מוגנים בשכבת העברה (תעודת SSL). זה מבטיח שהנתונים האישיים והנתונים להיכנס שהוזנו באתר מוצפנים במחשב המשתמש וניתנים לקריאה רק בשרת היעד.
  2. הנתונים האישיים המאוחסנים במסד הנתונים מוצפנים כך שרק מי שמחזיק במפתח המפעיל יכול לקרוא אותם. כך, הנתונים מוגנים במקרה שיתבצע גניבה של מסד הנתונים מהשרת.
  3. סיסמאות המשתמשים מאוחסנות בצורה של Hash. פונקציית ה-Hash פועלת בצורה חד-כיוונית – לא ניתן להפוך את הפונקציה, שזהו הסטנדרט המודרני לאחסון סיסמאות משתמשים.
  4. המפעיל משנה את הסיסמאות האדמיניסטרטיביות שלו מעת לעת.
  5. כדי להגן על הנתונים, המפעיל יוצר גיבויים באופן קבוע.
  6. מרכיב חשוב בהגנה על הנתונים הוא עדכון שוטף של כל התוכנה שהמפעיל משתמש בה לעיבוד נתונים אישיים, כלומר במיוחד עדכון שוטף של רכיבי תוכנה.

3. אירוח

  1. האתר מאוחסן בשרת של המפעיל (מנוהל טכנית): LLC Google.

4. זכויותיך ומידע נוסף על השימוש בנתונים שלך

  1. במצבים מסוימים, המנהל רשאי להעביר את הנתונים האישיים שלך לנותני קבלה אחרים, אם זה נדרש לצורך ביצוע חוזה שנחתם איתך או לצורך מילוי התחייבויות המנהל. זה כולל קבוצות קבלה כאלו:
    • חברות אירוח לפי ייפוי כוח
    • ספקי שירותי תשלום
    • רשויות מדינה
    • עובדים ושותפים מורשים, המשתמשים בנתונים לצורך ביצוע מטרת האתר
    • חברות המספקות שירותי שיווק למנהל
  2. הנתונים האישיים שלך י מעובדים על ידי המנהל רק כל עוד זה נדרש לצורך ביצוע פעולות הקשורות לכך, שנקבעות בחוקי הספציפיים (למשל, לצורכי הנהלת חשבונות). לגבי נתוני שיווק, הנתונים לא יעובדו יותר מ-3 שנים.
  3. יש לך את הזכות לפנות למנהל:
    • לגשת לנתונים האישיים שלך,
    • לתקן אותם,
    • למחוק אותם,
    • להגביל את עיבודם,
    • ולהעביר את הנתונים.
  4. יש לך את הזכות להתנגד לעיבוד הנתונים האישיים שלך למטרות המפורטות בסעיף 4.3 ג), כולל פרופילינג, אם כי זכות ההתנגדות לא ניתנת לביצוע אם קיימות סיבות חוקיות לעיבוד הנתונים אשר גוברות על האינטרסים, הזכויות והחירויות שלך, במיוחד לצורך קביעת, תביעה או הגנה על תביעות.
  5. ניתן להגיש תלונה על פעולות המנהל לנשיא משרד הגנת הנתונים האישיים, רחוב סטוואקי 2, 00-193 ורשה.
  6. הצגת נתונים אישיים היא רשות, אך נדרשת לצורך הפעלת השירות.
  7. קבלת החלטות אוטומטיות, כולל פרופילינג, יכולה להתבצע בהקשר שלך לצורך מתן שירותים במסגרת החוזה שנחתם ולצורך פרסום ישיר על ידי המנהל.
  8. נתונים אישיים אינם מועברים למדינות שלישיות בהתאם לחוקי הגנת הנתונים. זה אומר שאנו לא מעבירים אותם למדינות מחוץ לאיחוד האירופי.

5. מידע על טפסים

  1. השירות אוסף מידע שהמשתמש מספק מרצונו, כולל נתונים אישיים, אם הם מסופקים.
  2. השירות עשוי לשמור מידע על פרמטרי החיבור (תאריך ושעה, כתובת IP).
  3. האתר עשוי במקרים מסוימים לשמור מידע כדי לקשר את הנתונים בטופס עם כתובת האימייל של המשתמש הממלא את הטופס. במקרה זה, כתובת האימייל של המשתמש תופיע בתוך כתובת ה-URL של הדף המכיל את הטופס.
  4. הנתונים המוזנים בטופס מעובדים למטרות שמתבררות מתוך פונקציית הטופס הספציפי, לדוגמה: עיבוד בקשה לשירות או יצירת קשר למכירה, רישום שירותים וכו'. מההקשר ותיאור הטופס, יובהר בכל פעם למטרה שלשמה הוא משמש.

6. יומני מנהל

  1. מידע על התנהגות המשתמש באתר עשוי להיות מתועד. נתונים אלו משמשים לניהול האתר.

7. טכניקות שיווק עיקריות

  1. המפעיל עושה שימוש בניתוח סטטיסטי של תעבורת האתר באמצעות Google Analytics (Google Inc., עם משרדים בארה"ב). המפעיל לא מעביר נתונים אישיים למפעיל השירות, אלא רק מידע אנונימי. השירות מתבסס על השימוש בקובצי עוגיות במכשיר המשתמש. לגבי המידע שנאסף על ידי רשת הפרסום של Google על העדפות המשתמשים, ניתן למשתמש לצפות ולערוך את המידע שנאסף באמצעות הכלי הבא: https://www.google.com/ads/preferences/.
  2. המפעיל עושה שימוש בטכניקות Remarketing כדי להתאים את ההודעות הפרסומיות להתנהגות המשתמש באתר, מה שיכול להיראות כאילו הנתונים האישיים של המשתמש משמשים כדי לעקוב אחריו, אך בפועל אין העברת נתונים אישיים למפרסמים. דרישה טכנית לפעולות אלו היא שהעוגיות יהיו מופעלות.
  3. המפעיל עושה שימוש ב-Facebook Pixel. טכנולוגיה זו מבטיחה של-Facebook (Facebook Inc., ארה"ב) תהיה ידיעה על כך שמשתמש רשום שם משתמש באתר. המפעיל לא מעביר נתונים אישיים נוספים ל-Facebook. השירות מתבסס על השימוש בקובצי עוגיות במכשיר המשתמש.
  4. המפעיל עושה שימוש בפתרון שחוקר את התנהגות המשתמש באמצעות Heatmapping ותיעוד ההתנהגות באתר. מידע זה מאנונם לפני שהוא נשלח למפעיל השירות, כך שאין המפעיל יודע לאיזו אישיות המידע מתייחס. בפרט, סיסמאות ונתונים אישיים אחרים אינם נרשמים.
  5. המפעיל עושה שימוש בפתרון שמבצע אוטומציה של הפעולה באתר לגבי המשתמשים, לדוגמה: יכול לשלוח למשתמש מייל לאחר ביקור בעמוד מסוים, בתנאי שהמשתמש הסכים לקבל תקשורת מסחרית מהמפעיל.

8. מידע על קובצי עוגיות

  1. האתר משתמש בקובצי עוגיות.
  2. קובצי עוגיות (המכונים גם "עוגיות") הם נתוני IT, במיוחד קובצי טקסט, שנשמרים במכשיר של המשתמש ומיועדים לשימוש באתר. קובצי העוגיות מכילים בדרך כלל את שם האתר שממנו הם מגיעים, את הזמן בו הם נשמרים במכשיר ומספר ייחודי.
  3. הגורם שמניח את קובצי העוגיות במכשיר של המשתמש וגישה אליהם הוא המפעיל של השירות.
  4. קובצי העוגיות משמשים למטרות הבאות:
    1. שמירה על סשן של משתמש האתר (לאחר התחברות), מה שמונע מהמשתמש להזין את פרטי ההתחברות שלו בכל עמוד באתר;
    2. כדי להשיג את המטרות המוזכרות תחת "טכניקות שיווק עיקריות";
  5. האתר משתמש בשני סוגים עיקריים של קובצי עוגיות: "סשן" (קובצי עוגיות זמניים) ו"עוגיות קבועות" (קובצי עוגיות מתמשכים). "עוגיות סשן" הן קבצים זמניים שנשמרים במכשיר המשתמש עד שהמשתמש מתנתק, עוזב את האתר או סוגר את התוכנה (דפדפן האינטרנט). "עוגיות קבועות" נשמרות במכשיר המשתמש למשך הזמן המוגדר בפרמטרים של העוגיה או עד למחיקתן על ידי המשתמש.
  6. תוכנת דפדפן האינטרנט (דפדפן) בדרך כלל מאפשרת ברירת מחדל לשמור קובצי עוגיות במכשיר המשתמש. המשתמשים באתר יכולים לשנות את ההגדרות הנוגעות לכך. הדפדפן האינטרנט מציע את האפשרות למחוק קובצי עוגיות. ניתן גם לחסום קובצי עוגיות אוטומטית. פרטים ניתן למצוא בעזרה או בתיעוד של דפדפן האינטרנט שלך.
  7. הגבלות על השימוש בקובצי עוגיות עלולות להשפיע על כמה מהפונקציות הזמינות באתר.
  8. קובצי העוגיות שנשמרים במכשיר המשתמש של השירות עשויים לשמש גם על ידי גופים ששיתפו פעולה עם המפעיל של השירות, במיוחד על ידי חברות: Google (Google Inc. עם משרדים בארה"ב), Facebook (Facebook Inc. עם משרדים בארה"ב), Twitter (Twitter Inc. עם משרדים בארה"ב).

9. ניהול קובצי עוגיות – כיצד ניתן להעניק ולבטל את ההסכמה בפועל?

  1. אם אינך מעוניין לקבל קובצי עוגיות, תוכל לשנות את הגדרות הדפדפן שלך. אנו מציינים שהשבתת קובצי עוגיות, הנחוצים לתהליכי אימות, אבטחה ושמירה על העדפות המשתמש, עלולה להקשות על השימוש באתר ולעיתים אף להרתיע את השימוש בו.
  2. כדי לנהל את הגדרות קובצי העוגיות שלך, בחר את דפדפן האינטרנט שבו אתה משתמש מהרשימה למטה ופעל לפי ההנחיות:

מכשירים ניידים: