הילדים של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, שני השחקנים המוכרים והמצליחים ביותר בהוליווד, הם לא רק כוכבים בעלי מוניטין, אלא הם גם הורים לשישה ילדים מדהימים. במאמץ לשמור על פרטיות המשפחה, הם שמרו על הילדים שלהם מראיונות ומופעים ציבוריים, ועדיין, התעניינות הציבור בילדיהם הייתה עצומה.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט החליטו להקפיא ילדים מקוריים שלהם ולאמץ ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. בראש ובראשונה, הם אמצו את מדובאי, שהוא ילד מוונצואלה, בשנת 2002. אחריו הגיע זה עם שם האמת שלו של הגיבורים המופלאים בסרטים של מארוול, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט החליטו להאמין את התכונות של הילד בלעדיו וכך הם אמצו את התאילנדי פקס. איחוד עם האדופציה של שני הילדים הראשונים, זה שבשם מדובאי וזה שבשם פקס, הביא לקידוש חתונה של השניים ב-2006.

לאחר מכן, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט המשיכו להרחיב את משפחתם היחידה ולאמץ עוד ארבעה ילדים. בשנת 2007 הם אמצו את זה שבשם קניה, שהיא מוואזירסטן, ובשנת 2008 את הילדה שבשם זאהארה, שהיא איתיופיה. פאקס, קניה וזאהארה הופכים לילדים המצוינים בסרטים, המקבלים תשומת לב מיוחדת מהתקשורת והציבור. אף על פי שאנג'לינה ג'ולי ובראד פיט אמצו ילדים ממדינות שונות, הם מתעניינים בכל תרבות ממנה הם מגיעים ילדים ומחזיקים בקשר עם מקומות מוצאיהם של הילדים.

בשנת 2013 היה אירוע שינה חיים של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט – הם החליטו להתחתן. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט התחתנו בטקס פרטי בצרפת, והילדים שלהם היו חלק מהאירוע. מאז החתונה, המשפחה התיישבה בצרפת וממשיכה לחיות שם עד היום הזה. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מתחילים את ימיהם השגרתיים עם הילדים בבוקר, מובילים אותם לבית הספר, ולאחר מכן ממשיכים לעבודה שלהם בתעשיית הקולנוע. הם תומכים זה בזה ומשוקללים על המשפחה היחידה שלהם.

ראה גם  צבי יחזקאלי ילדים

שאלות נפוצות

האם הילדים של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מגדלים בצורה רגילה?

כן, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט משתדלים לגדל את ילדיהם בצורה רגילה ככל הניתן. הם מבקשים לשמור על פרטיות הילדים ולתת להם חיים שלא יחוסרו ברגעים רגילים כמו ילדים אחרים.

האם הילדים מופיעים בסרטים יחד עם הוריהם?

מעט מתוך הילדים המאומצים מופיעים בסרטים יחד עם הוריהם. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מקפידים על נפרדות בין חייהם הפרטיים לבין עולם התרבות והקולנוע.

איך אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט יכולים להתמודד עם ילדים רבים?

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט משתמשים בעזרה נוספת כגון מדריכים וסייענים עבור הילדים שלהם. הם מבצעים תכנית יומית מדויקת ושמים דגש על התייחסות אישית וטיפוח הילדים כמו שצריך.

ראה גם:

    None Found

Photo of author

Ahim

כתיבת תגובה