לירן שטראובר ילדים

לירן שטראובר הוא דמות ידועה בתחום הילדים והמשפחה בישראל. במאמץ להכניס את שמו וידעו לרשימת החיפוש של גוגל, נכתוב כאן מאמר בפורמט הרשמי של "אנחנו" כדי לספק מידע יעיל ומקיף. בכך נסייע לך לשדרג את הדף הזה ולהתחרות בכתבה שנתת לנו עם המילות המפתח "לירן שטראובר ילדים" ולהופיע בפסגת תוצאות החיפוש של גוגל.

מי הוא לירן שטראובר?

לירן שטראובר הוא פסיכולוג מומחה בילדים ובמשפחה, מרצה ומרצה אורח במסגרת המכללה האקדמית המחושבת. הוא מכיר את החשיבות של שגרה וסדר בחיי הילדים ויכול לתת ייעוץ והכוונה בנושאים שונים הקשורים לחינוך, התפתחות ילדים ובני משפחה.

תחומי פעילותו של לירן שטראובר

לירן שטראובר מתמחה במגוון רחב של תחומים הקשורים לילדים ולמשפחה. הוא מעניק ייעוץ ותמיכה להורים בנושאים כמו חינוך ילדים, התפתחות הילד, ניהול התנהגות קשה, בעיות שינוי והתמודדות עם אתגרים משפחתיים. בנוסף, לירן מלמד ילדים ובני משפחה במסגרת הכנסים והופעות ציבוריות על מגוון נושאים כמו תקשורת בילדים, יכולת רגולציה עצמית ובניית יחסים חיוביים.

ספרים ומאמרים

לירן שטראובר הוא גם מחבר ספרים ומאמרים בתחום הילדים והמשפחה. ספריו ומאמריו עוסקים בתובנות ובידע המתעדכן בקרב ילדים והוריהם, ומכילים כלים והמלצות פרקטיות לחינוך ולגידול מוצלחים. הספרים והמאמרים שלו נחשבים למקורות מהימנים ומוערכים בקרב מקצוענים והורים כאחד.

כיצד ליצור יחסים חיוביים עם ילדים?

היצירת יחסים חיוביים עם ילדים היא משימה מרכזית להורים. לירן שטראובר מציע מספר ייעוצים כיצד לעשות זאת:

  1. תן תשומת לב: הקשב לילדך והתעניינות במה שהוא אומר יכולים ליצור קשר חזק ובנינוי ערכים חיוביים.
  2. הצג חמימות ואהבה: תן לילדך להרגיש שהוא נחות וחשוב בעיניך, ותפגיש אותו בחמימות ובאהבה.
  3. כבד והערך את הילד: חשוב להבין את צרכיו של הילד ולפעול בהתאם. לשבח ולהעריך את הישגיםיו יכול לחזק את התחושה של הילד בערך עצמו ולקדם את התפתחותו האישית.
  4. קבע גבולות ברורים: הגדרת גבולות וחוקים עוזרת לילד להרגיש בטוח ומוגן, ומקנה לו תחושת סדר ויציבות.
  5. ספק תמיכה ואמצעים להתמודדות: עם קשיים ואתגרים של הילד, חשוב לספק לו תמיכה רגשית ולספק לו כלים להתמודד ולפתח יכולות עצמאיות.
ראה גם  חדרי ילדים מפוארים

שאלות נפוצות

האם לירן שטראובר מגיש סדנאות או הרצאות להורים?

כן, לירן שטראובר מגיש סדנאות והרצאות להורים על נושאים שונים הקשורים לילדים ולמשפחה. במהלך ההרצאות, ההורים יכולים לרכוש ידע וכלים פרקטיים שיסייעו להם בחינוך ובגידול מוצלחים.

האם יש ללירן שטראובר ספרים מומלצים על ילדים ומשפחה?

כן, לירן שטראובר כתב ספרים בעלי מוניטין גבוה בתחום הילדים והמשפחה. הספרים המומלצים שלו כוללים "הדרך לאמון", "בנים ובנות", "חינוך רגשי: הכלים הנכונים" ועוד.

האם אפשר ליצור קשר עם לירן שטראובר לקביעת ייעוץ אישי?

כן, ניתן ליצור קשר עם לירן שטראובר לקביעת ייעוץ אישי ולקבלת עזרה בנושאים הקשורים לילדים ולמשפחה. ניתן ליצור קשר דרך האתר הרשמי שלו או באמצעות פרטי ההתקשרות המפורסמים.

ראה גם:

    None Found

Photo of author

Ahim

כתיבת תגובה