מייגן מרקל ילדים

מייגן מרקל היא דוכסית ובית המלך הבריטי. היא התקיימה כאשתו של הנסיך הארי, שהוא הבן השני של נסיך ויליאם ונכדו של מלכת אירמה. בימים האחרונים, מייגן מרקל התקשרה עם תקשורת רבה מאוד, בעיקר בשל הכינויים והאשמות שנעשו לה מצד חברים של המשפחה המלכותית הבריטית.

במאי 2020, מייגן מרקל והנסיך הארי הודיעו על התפטרותם מתפקידיהם כחברים עיקריים במשפחת המלכות הבריטית. לאחר עזיבתם של הבריטים, הם התיישבו בקליפורניה, ארצות הברית, והחלו לשלב את עבודתם החברתית והפילנתרופית עם פעילות במגוון תחומים.

למרות העזיבה מהמשפחה המלכותית, התעניינות הציבור במייגן מרקל ובבני משפחתה היא עצומה. כחלק מהמעקב שנעשה אחריהם, התקיימה הרבה דיונים ושמועות על הכוונות הקרובות שלהם להוסיף ילדים חדשים למשפחה.

מייגן מרקל והנסיך הארי כינים את בנם הראשון ארצ'י נחמד מונטבטן הרריסון מאנטקו, או בקיצור לילדם הצעיר הנשלב גם בקרב ילדי המשפחה המלכותית. נולד ב-6 במאי 2019 בלונדון. הוא קיבל את השם המלא ארצ'י ברומל נחמד מונטבטן הרריסון מאנטקו, ושמות אלה התייחסו לשלושת החברות המיוחדות למשפחה.

גרסאות ממקורות סמויים טוענות שגם אחרי הלידה הם לא מתכננים לעצור, וכי הם יוסיפו ילדים נוספים למשפחה. זאת עושה את מגמת היחידה המתפשטת בפומבי למענה זה היא על התוכניות של מייגן מרקל להתחיל את הלידה לילדים במועד קרוב.

שמועות ודיבורים

מאז שהתפטרו מהחיים המלכותיים בבריטניה, כמובן שלא הופיעו חדשות רשמיות על תוכניות ההרחבה של משפחת הנסיך הקטן. עם זאת, בידוע לכולם כי הם אוהבים לחיות באופן צמוד לטבע, ושהם יודעים כמה זה חשוב להם להיות ליד הטבע, ושהם משקיעים הרבה זמן ומאמצים על מנת להבטיח כי הם יעשו זאת. עם זאת, כל נגיעה עם נסיכות אחרות משתנה לחלוטין את המציאות ואת ההתעסקות של הציבור הרחב. הופיעו מאמרים מרתקים מאוד בהם פרסמו מהומות של נסיכות מוערכות אחרות על מנת להוציא לפועל תוכניות של הבריטים יחסית להשקעה בטבע.

ראה גם  מירי בוהדנה ילדים

קריירה ופילנתרופיה

בעברה, מייגן מרקל הייתה שחקנית ופעילה חברתית. היא עמדה בראש פרויקטים חברתיים רבים ומגוונים, הכוללים מעוף של הגורילות באפריקה, קידום זכויות נשים והבנים בעניין החינוך של ילדים ממוקמים על פי הסטטיסטיקה בעולם במיעוט או פעמים בכלל. בני הזוג שלה, נסיך הארי, התמקד בתחום הקוגניציה ופיתוח המוח.

בפברואר 2021, פרסמו מייגן מרקל והנסיך הארי על פרויקט מרגש בשם "ארץ ארצה". הפרויקט עוסק בשיבוצים ירוקים ואקולוגיים ומטרתו ליצור קהילות בריאות וקיימות בכל אזורי העולם. הם עובדים יחד עם ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים ושותפים פרטיים על מנת לקדם מגוון של פרויקטים בתחום הסביבה והקיימות.

שאלות נפוצות

האם מייגן מרקל והנסיך הארי מתכננים להוסיף עוד ילדים למשפחה?

אין מידע רשמי על תוכניות הנסיך הקטן ומייגן מרקל להוסיף עוד ילדים למשפחה. עם זאת, ישנן דיווחים ושמועות שמציינים כי ייתכן ויש להם תוכניות להרחיב את משפחתם בעתיד.

מהם התחומים החברתיים והפילנתרופיים שבהם עוסקים מייגן מרקל והנסיך הארי?

מייגן מרקל והנסיך הארי מתעסקים במגוון תחומים חברתיים ופילנתרופיים, כולל זכויות נשים, חינוך ילדים ממוקמים בסביבות חילוטיות, מעוף והגנה על חיות בסכנת הכחדה, ופיתוח המוח והקוגניציה.

ראה גם:

    None Found

Photo of author

Ahim

כתיבת תגובה